Osoby głuche lub niedosłyszące mogą skorzystać w Urzędzie Gminy Lubin z usług tłumacza migowego.
Co zrobić, aby skorzystać z pomocy tłumacza języka migowego?
Zgodnie z obowiązującą od dnia 1 kwietnia 2012 roku ustawą o języku migowym i innych środkach komunikowania się osoba uprawniona, która zamierza skorzystać z usług tłumacza, zobowiązana jest zgłosić ten fakt w Urzędzie, w terminie co najmniej na 3 dni robocze przed planowaną wizytą w Urzędzie.
Zgłoszenia można dokonać w jednej z następujących form:
• e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
• faxem na nr 76/84-03-140
• listownie (3 dni liczone od dnia otrzymania zawiadomienia przez Urząd)
• telefonicznie za pośrednictwem osoby trzeciej na nr 76/84-03-100